Sonntag, 11. September 2011

The devil called he said he was sick of the happiness , I told him to quit bitchin' this isn't a fuckin' hotline

As promised, an outfitpost. Well, I just tried to do something completely new un-nehemie like and was suprisingly really satisfied with the outcome. I'll try to orient my style more in this direction prospective. Compared with my elther retro-grungy style it is much more mature and expressive I think. I don't know what you guys think about that... Best would be if you tell in form of comments (No I'm not trying to push my comment rate up unconspicuous xDDD) let's see what the future and my mom's wallet bring along...
ralp lauren chemise - COS summer pullover - sandro trenchcoat - `Levi Strauss jeans - ralph lauren socks polo printed - demonia creepers - longchamp bagpack

Wie versprochen, ein Outfitpost. Nun ja, ich habe einfach etwas komplett neues versuchen wollen und war zuletzt eigentlich auch ziemlich zufrieden mit dem Ergebnis. Ich werde in Zukunft versuchen, meinen Stil mehr in diese Richtung zu orientieren, da ich persönlich diesen Stil, verglichen mit meinem alten eher retro-grungigen Stil, deutlich reifer und ausdrucksstarker finde. Ich weiß nicht wie ihr drüber denkt... Am besten sagt ihr mir in Form von Kommentaren was ihr denkt .(Nein, ich versuche nicht meine Kommentarzahl unauffällig hochzupushen haha xD) Mal sehen was die Zukunft (und der Geldbeutel meiner Mama) mit sich bringt/en.


Kommentare:

Lea hat gesagt…

danke dafür. ich meine für deinen kommentar bei mir und für deine aussage da. ich bin erst 12 (!!!) was mir viele grenzen zu halten gibt. furchtbar!!! und ich könnte mich auch nie aufraffen und zeitungen verkaufen, hier bei mir in diesem kaff!!! und kommt ja auch biischen blöd wenn ne zwöfjährige bei prada shoppt (müsst ich ja auch erstmal hinkommen)!
Mach weiter so!

LG
Lea

Sanzibell hat gesagt…

schöne bilder, vorallem das letzte

Lieben Gruß

Jacky hat gesagt…

Hallo :) ich mag auch das letztze bild am liebsten ;) // du hast meinen blog besucht (http://llwad.blogspot.com/) und eine frage zu meiner Kamera gestellt :) Auf dieser seite gibt es einige Infos ;) http://lippisches-kameramuseum.de/Kodak/Kodak_Instamatic_155X.htm

lg♥

Zoё hat gesagt…

I love the look! And thanks for the comments :)

t hat gesagt…

Nice outfit!

http://initialed.blogspot.com

Krimly hat gesagt…

you look so cool with that trench! great outfit!

xoxo
www.mycherrygum.com

Cylia hat gesagt…

the trench is amazing! looks so good. p.s. If you haven’t already.. I entered a blogger contest and I really need you to 'like' my picture.. it only takes a second. And the contest only runs until today (Friday) 3pm GMT (+1)! I'd really appreciated. here is an explanation: http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/09/tag.html

thesselle hat gesagt…

GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY!
click here
http://thesselle.blogspot.com/2011/09/wanted.html

A.n.E hat gesagt…

I like it! I don't find it too un-nehemie-like, just explores a slightly calmer, slightly preppier version. its all an evolution!

still very nehemie....
Creepers...check!
Cuffed jeans..check!(loving the wider legged version... a lil 90's?)
Awesome coat...check!

ps. we want to go to berlin again too! just can't get enough of that city... next time it will have to be a long one.

Peppie hat gesagt…

mmmmm ich liebe die bilder, das dritte ist besonders cool :)
und deinen stil mag ich total. klassisch gut und schlichtweg perfekt, ehrlich! :)

galatea. hat gesagt…

your blog, is kickass dear x

Aitana hat gesagt…

fab! i love your style ;)

http://ladytrendy.blogspot.com

xoxo

Sick by Trend hat gesagt…

hey!!!! so sorry for the delay and thanks for stopping by! Great blog and the outfit is fantastic, really like it! I want a trench like that one! I'm following, Follow me!

xx

Have a great weekend! :)

www.sickbytrend.com

KONSTANTINA TZORTZI hat gesagt…

you look amazing! I just adore your blog and style!!
xoxo

Limonspective

D♥R hat gesagt…

Always so stylish !

D♥R hat gesagt…

Always so stylish !

Ot-fashion hat gesagt…

u rock! love the whole look :)
keep on doin' dude. xoxoxo, orki

- www.Ot-fashion.blogspot.com

SUS'L hat gesagt…

:)
ich find das 2 und 3te bild ja mal mega!

grüßeee

devil's in the detail. hat gesagt…

love your style